'Met grmmblgmmbl ... Tele2 ... grmmbl aanbieden' Wat mag u mij aanbieden? 'Iets leuks' Oh wat leuk, ik ben benieuwd 'Uit onze administratie blijkt ... grmmblgmmbl...KPN' Wat zegt u? (Agressief toontje) 'Uit onze administratie krrggg dat u nog steeds belt wriekwriek KPN. En ik mag u nu een grrkktaalpakket van Tele2 aanbieden. Internet en roeglen in één' Uit uw administratie zou ook moeten blijken dat ik Tele2 al heb opgezegd. (Agressief toontje) 'O rrruuukarom?' Omdat ik Internetplusbellen van KPN ga nemen. (Agressiever toontje) 'Daarom bel ik. grmmbblWant met KPN bent u meer duurder uit' Wat kost het bij jullie dan? '29,95 onbeperkt internetten en na zessen zelfs gratis bellen' 'Bij KPN is het helemaal gratis bellen' (Agressiefst toontje) 'Ja, maar gssrrkdaar is het abonnement meer duurder' Nou ja, om kort te gaan ik heb geen int...' 'Tuuttuuttuut...'
Wel jammer dat de kwaliteit van KPN IPB de laatste tijd behoorlijk slechter is geworden. Tot mei had ik nooit problemen. Maar vanaf die tijd lijken de storingen talrijker te worden, en zoals vandaag een hele dag eruit! Dat is toch wel erg. Al spijt?
Dat klinkt niet best, nee. Ik heb KPN nog niet aangevraagd, omdat mijn Tele2-abo tot 23 september doorloopt. Misschien neem ik een ander. Maar in geen geval blijf ik bij die ploerten van Tele2!
Ik kan op het moment even geen klantenservice bedenken die niet in Japan op stage zou moeten. Die klantgerichtheid waar de marketeers de mond van vol hebben, zie je in de praktijk toch maar weinig terug.
Wel jammer dat de kwaliteit van KPN IPB de laatste tijd behoorlijk slechter is geworden. Tot mei had ik nooit problemen. Maar vanaf die tijd lijken de storingen talrijker te worden, en zoals vandaag een hele dag eruit! Dat is toch wel erg. Al spijt?